spikbodarna!

2011-03-07 22:39:34
kategori: utflykter   [1] kommentera
Idag har jag, mina två mattar och en av mina hussar varit på långpromenad i vårsolen!
Vi tog bilen till spikbodarna, och vandrade sedan iväg med solen lysande på oss.
Vägen vi gick på var full av hästsikt, mumms!!
Mitt sällskap tycket inte om att jag stoppade i mig massa bajs, men det var så gott så jag ej kunde motstå..
Jag skulle nog ha lyssnat på dem, för när jag kom hem igen så kräktes jag upp skiten...
´
Men vi fick en riktigt härlig tur i solskenet!

Anete pettersson

Ni verkar ha haft en riktig skön skittur.

Här på gotland har vi vår nu, snödroppar blommar och snön har nästan smält bort.

Vi planerar att åka till Ljungdalen 6 april.

i verkar ha fått tag på en riktig kanon hund.

kram Anette

2011-03-24 19:29:53



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin