just nu:

2011-06-14 16:43:06
kategori: allmänt   [1] kommentera
Jag sitter just nu uppe i mattes knä och gosar.
Förra veckan fick mina två yngsta ägare sommarlov!
Det har varit strålande sol och varmare än någonsin här i östersund, tills för några dagar vill säga...
Det är skönt att ha sällskap på dagarna och att få vara ute på massa långa skogs-promenader.
Veckan efter midsommar ska jag och mina mattar upp till hemavan och vandra uppe i fjällen,
j a g  l ä n g t a r ! ! !
´
här kommer lite härliga bilder som matte tog på mig förra veckan:
/ K e s s i

P.S märkte ni min nya sele?

Hej!

Vad kul med en uppdatering från er!

Kessi ser jätte fin och vältrimmad ut :) Anmält till några fler utställningar? Hoppas vi syns i Svenstavik och att ni ställer henne där :D Vi hörs!

Kramar från ur-matte

2011-06-14 23:39:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin