HP!

2011-11-05 19:34:43
kategori: utställningar   [0] kommentera
Dagen spenderades ute på frösön tillsammans med mina mattar och massa andra hundar, hussar och mattar!
Det var nämligen utställning!
Det gick jättebra för mig, och jag fick till och med ett HP!
Kritiken kommer upp på bloggen lite senare! :)
Jag tillsammans med min fina rosett!!
/KESSI




Domarutlåtande från inofficiella utställningen på F4 Frösön 2011-11-05
"19 månaders tik, kvadratisk helhet, feminint huvud, rak nosrygg, korrekt bett, mörka ögon med härligt uttryck, högt ansatta öron, mycket bra hals, rygg, kors och svans, välutvecklad bröstkorg för åldern, tillräckligt vinklad runt om, mycket bra ben och tassar, rör sig väl runt om, bra päls, mycket trevligt temprament, välvisad".
HP. 2 tik. Domare: Annica Uppström
...på kvällen efter utställningen.
På kvällen efter utställningen. Står och vaktar en godis på stolen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin