Fix och trix

2011-08-01 16:27:10
kategori: utflykter   [0] kommentera
Nu har matte fixat lite nytt och fint på bloggen.
Det var länge sedan hon gjorde det, så det var på tiden!! 
'
Den här veckan har jag varit hemma och promenerat, sprungit, busat, gosat, ätit och andra vardagliga grejer.
Men de två veckorna innan bodde jag hos Roffe (Ni minns väl han? ,han som bodde hos mig i två veckor i våras) medans resten av familjen var utomlands :)
Dom hade det superskönt och kom hem bruna och fina!
Men jag hade det bra här hemma i jämtland, vi var upp i Roffes fjällstuga och hade det otroligt härligt.
Fast det var ju förståss väldigt skönt att komma hem till min familj, "hos Roffe bra, men hos oss bäst", som matte sa när jag kom hem!
´
Bild på mig från midsommarhelgen, hemavan
´
/KESSI




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin