knepigt..

2011-01-21 11:59:19
kategori: allmänt   [1] kommentera
Nu när matte går i skola och har träningar hela dagarna får bloggen inte så mycket uppmärksamhet..
´
I somras åkte vi på utflyckter jätte mycket,
men det finns det inte tid för nu längre...
´
Fast, snart är det ju sommar igen!! :D
´
Idag är iallafall matte sjuk, så jag får sällskap! :)
Förra helgen trimmade stor-matte mig, inte min favvo sak :(
Fast jag blev ju super fiin !
´
Matte har lovat att hon ska ta lite bilder på ny trimmade mig.
Så det kommer nog snart :)
/kessi

Önskar dig fina du en fin Fredagskväll!



Om det intresserar så missa inte alla roliga tävlingar som är igång eller läs om min sjukdomshistoria eller varför inte kika in alla härliga bilder. Annars ber jag om ursäkt. KRAM

2011-01-21 17:48:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin