borgafjäll ♥

2010-12-26 21:28:08
kategori: utflykter   [0] kommentera
Jag och min familj spenderade jul-helgen i borgafjäll ju.
Det var suuper mysigt!
Vi gick på långa häärliga promenader,
åkte på spark-turer och bara hade det underbart.
´
Det var tänkt att jag och mina två mattar skulle hänga på mina hussar upp på klöverfjället,
men det var alldeles för kallt för mig..
så jag och mina mattar tog en lång, härlig promenad upp till bergsfoten.
Matte tog med sig kameran då, så det kommer bilder från promenaden nu:
jag och stor-matte ♥
jaag
jag och matte ♥               (hähä, tok öra..)
den underbara utsikten!
och vet ni vad vi hörde när matte tog denna bilden?  jo, fåglar!
det var riktigt längesen jag hörde det senast!

fjället bredvid det hussarna gick upp på
den minsta toppen gick de upp på
/kessi





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin