en timmes kvälls-promenad

2010-08-12 22:18:18
kategori: allmänt   [1] kommentera
nu har matte gått på en härlig kvällspromenad med mig!
vi gick på en massa nya ställen som jag aldrig varit på förut,
riktigt intressant med massa nya lukter.
vi gick zicksak mellan olika gator och olika gräsplättar i ungefär en timma.
nu kommer jag sova riktigt gott i natt!
idag har jag fått vara ensam väldigt mycket,
två timmar på morgonen och en halvtimme mitt på dan när matte och stor-matte åkte och kollade på hus.
dom första gångerna när mina ägare lämnade mig ensam så visste jag inte vad som hände,
jag ville att dom skulle vara med mig så jag började skrika..
men då fick jag bara skäll när dom kom in igen...
men nu vet jag att om jag lägger mig ner i buren,
kanske tillochmed sluter ögonen så kommer dom snart tillbaka och gosar och leker med mig!
jag och matte på väg hem, första gången'
voffar från kessi !

2010-08-13 14:02:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin